Followers

Thursday, February 26, 2009

temasya muhibbah kolej ibu zain kali ke-13

tarikh : 19-22 feb 2009
hari : khamis-ahad
tempat : kolej ibu zain,ukm bangi

Temasya Muhibah Kolej ini sepatutnya bermula dari hari khamis lagi. tapi ada masalah sikit. then hari jumaat baru start. namun aku rasa ini adalah program paling besar pernah aku join. dulu masa dekat sekolah takat jadi bendahari kelab and soon je. HAHAHAHA.

kita mula dengan teater pada malam jumaat. kak fred a.k.a akak rumate aku join. and siap dapat pelakon wanita terbaik lagi. dan aku sebagai adik bilik beliau tumpang gembira dan bangga. tengok muka bangga aku sampai sekarang boleh rasa ;)


ini adalah bukti. aku bukan omong kosong ya ;)
bersama kak fred ;)


antara hantu malam tu ;)

p/s: malam yang besh!

4 comments :

leave me some words ;)