Followers

Thursday, October 13, 2011

Latest new. But not so latest.

Hai, salam!

Pergh, dah berabad  lama aku tak update. Terlalu banyak story to share. But how come can i tulis anything in this maya diary if pergi kerja kul 7pagi balik keje kul 10malam. Its not about merungut or what so ever. Tapi ini lah hakikat di alam bekerja. Ececece. Macam la bekerjaya sangat izan oi takat jadi kerani. But it is still work right?

Alhamdulillah kerana aku bukan penganggur terhormat setelah tamat pengajian. Aku bekerja mencari rezeki yang halal untuk masa depan. Ini lah apa yang kita kata "tuah ayam nampak di kaki, tuah aku siapa tahu". Tak payah nak tuah-tuah sangat la. 

Disini aku umumkan aku telah bergraduat! Ha...pernah dengar ayat bergraduat. Kalau pernah sila diam. Kalau tak pernah boleh la menjakun sebentar. Ada lagi ke orang yang nak baca blog aku ni. Memang totally lost of readers betul la blog aku ni. Kalau aku tengok peratus orang yang baca blog aku, semuanya dari enjin pancarian google. Itu bermakna semuanya secara tidak sengaja. What a loser. Tak payah nak loser-loser sangat la. 

Oleh itu, sampai sini sahaja cerita hati hari ni. 

Ini semua gara-gara cirit! purrrffff!


with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)