Followers

Wednesday, July 18, 2012

Cantik sangat perangai.

Hai, salam.

Aku update dari office. Maaf kalau tiba-tiba entry aku tergantung. Mungkin boss aku masuk kerja after lunch. HAHA.

Sekarang aku ada habit yang sangat tak elok ye. Selalu gerak pergi kerja sangat lewat. Jam 8.45 baru nak gerak. Padahal perjalanan ke tempat kerja ambil masa dalam 30 minit. So, 9.15 pagi baru aku sampai parking bawah office. Sampai parking ye. Bukan sampai office. HAHA

Nasib la boss masuk kerja kul 10 pagi and nampak macam tak kisah je kan aku masuk lambat. Ke nampak je macam tak kisah, padahal dalam hati dia "Siap la kau budak, lepas je aku bersalin aku berhentikan kau kerja"

Jangan la gitu boss.

Eh, aku baru blaja make up. Dengan siapa? Muka siapa? Next entry ye. Kalau tak sabar boleh tengok kat fb. 

Bye!

with❤:izan®

1 comment :

  1. xde punch card ke? best la..kalau amy, 8.01 dh merah dh..huhu.. 3x dpt kad amaran..

    ReplyDelete

leave me some words ;)