Followers

Wednesday, August 01, 2012

Product Review-Menghilangkan kesan berlubang jerawat.

Hai, salam.

Memandangkan aku dah terbuat entry pasal penjagaan kulit muka berjerawat semalam. So, hari ni aku sambung pasal topik yang sama. Masih pasal jerawat. Kalau sesiapa yang mengalami masalah jerawat yang teruk macam aku sewaktu dahulu. Bila jerawat dah hilang and parut pon dah kurang mesti ada tinggalkan kesan lubang-lubang kan. Jerawat ni jahat tahu. Suka buat aku down.

Lepas satu masalah selesai, akan timbul masalah berikutnya. Untuk menyelesaikan permasalahan kesan berlubang kesan dari jerawat ni, aku makan Virgin Coconut Oil dari Catalyst. Aku dah lama servey nak makan supliment apa untuk kulit. And produk Catalyst merupakan one of them la yang aku survey. Bila baca feedback dari pengguna VCO ini macam good-good je. Tapi belum beli-beli lagi. Sebab aku masih survey. Punya lama la kau punya survey Izan oi. HAHAHA

Akhirnya bila Kak Ida (kakak sepupu) menyakinkan aku untuk makan supliment VCO ni baru aku, mak dan acik beli dan makan. Kesan dalam masa seminggu memang tak nampak la kan. Bila dah sebulan, masuk bulan kedua, aku dapat rasakan perubahannya.

Lubang-lubang kesan jerawat makin kurang.Kulit aku dah kurang berminyak. Bangun pagi rasa good-good and gebussssss je kulit muka aku. Pergh! Iklan sangat baik kan. Jangan lah anggap ini iklan, ini semua ilmu ye. Harga sekotak VCO ini hanya RM39.90. Boleh tahan sebulan. Sekali makan 2 biji sahaja. Malam ke siang ke lantak kau. Suka hati kau lah labu nak makan bila. Asalkan kau makan tiap hari.

contoh. Aku google.
So, setelah memakan supliment Vco selama 3 bulan. kesannya seperti gambar aku kat entry semalam. Ke nak aku tayang lagi gambar yang sama? HAHAHA. Gila la minah ni nak tayang gambar dia je. Kalau nak tahu lebih lanjut pasal kebaikan VCO, boleh baca disini. 

Kalau nak beli? Erk, aku bukan agent. Harap maklum. Aku pon beli dari kakak sepupu aku. Kau nak beli, pergi cari agent yang sahih okey.

Sehingga itu. iolls sayang uolls!

with❤:izan®

5 comments :

  1. hye ! i nk tya..u still pakai skincare dari klinik kulir d sungai petani tu ke?how progress?ok x..i ada try,but the price mahal dr u :(
    doc bg i 150 for krim mlm,siang,cleanser n toner yg kecik comell tu haa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. i dah tak pakai. Sebab skg i susah nak dptkan dari kawan :(

      Delete
  2. Dulu sy mkn vco gak. Then stop coz try vitamin c, tukar pncuci muka itu ini. Jerawat da okay,
    parut x hilang. Huhu. Now nk start mkn vco balik.

    ReplyDelete
  3. Dulu sy mkn vco gak. Then stop coz try vitamin c, tukar pncuci muka itu ini. Jerawat da okay,
    parut x hilang. Huhu. Now nk start mkn vco balik.

    ReplyDelete
  4. Perkongsian yang sangat menarik admin. Menurut kajian dan respon dari pengguna vitamin E, mereka mengatakan bekas parut jerawat serta parut luka hilang dan meninggalkan kulit yang bersih dan cantik selepas mengambil vita E secara oral dan menjadikannya sebagai masker. Ada yang mengambilnya secara konsisten, untuk 3-4 bulan, bukan sahaja parut hilang, malahan jerawat pun dah tak timbul lagi. Saya ada kongsi testimoni mereka di sini, http://bit.ly/1f7OeYq

    ReplyDelete

leave me some words ;)