Followers

Wednesday, April 06, 2011

i-City, Full of Light

Hai, Salam sayang tapi lebih sayang pada emak dan ayah. 

Motif tiba-tiba nak sayang mak dengan ayah? Sebab emak dah ayah sanggup bermalam di rumah angah di Klang semata-mata menghantar anak manja bongsu dia ni ingin memulakan hidup bekerjaya. Bekerjaya la sangat kan. Padahal baru nak mula kerja. Tapi kalau emak dengan ayah tak hantar pon adik still sayang! Eceh. ayat nak kena power beb. Emak dengan ayah gua ni weyh. Pehal lu nak gua lu gua lu ni. Gua bagi Gua Niah kang baru lu senyap.

Berbalik kepada cerita sebenar. Alang-alang mak dan ayah di rumah Angah. Kami berancangan berjalan-jalan. Destinasi pertama adalah i-city. Pergh, memang sesak! Malam minggu kot. Kami pergi dengan sebuah kereta. Unser. Tapi mampu memuatkan 13 orang di dalam satu kereta. Sila oh sila la percaya. Memang sesak. Tapi Alhamdulillah. Semuanya masih bernafas ketika keluar dari kereta. Ini semua adalah atas permintaan emak yang teringin nak ke sana. Kami sebagai anak yang baik hanya menturuti. Padahal....kami yang lebih-lebih. HAHAHA

Aku dengan Alan dan banyak kali datang sini.So kali ni aku jadi pemandu pelancong tak bertauliah la pula.

Susah betul nak suruh Aleesya pandang kamera.

okey, dua-dua tak pandang kamera. HAHAHA

Ana, Emak, Acik, Me. Alya, Angah and Aleesya.

Ni baru separuh. Belum seluruh.

Aksi tonggek-tonggek sampai letih.

"Maksu saya cantik", kata Aleesya.

My Acik's family.
Oleh itu, hujung minggu saya akan bersambung esok. Tungguuuuuuuuu...

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)