Followers

Wednesday, April 13, 2011

Its Been Sooooooooo Long

Hai, salam semua. 

Macam dah lama tak menulis di dalam Blog. Semua gara-gara Encik Lappy rosak. Tak boleh nak on. Ntah kenapa aku tak pasti. Esok baru nak hantar repair.Jangan la kata motherboard rosak lagi sudah. Parah den nak beli motherboard bagai pulak kan. 

Sebab dah lama tak update dalam blog. Aku kasi update sikit pasal life aku sekarang. Agak kelam kabut sebenarnya. Banyak benda aku kena buat sendiri sejak dah kerja ni. Even aku kerja as part time. Duduk pula jauh dari parent memang membuatkan aku kena berdiri di atas kaki sendiri. Nasib ada Alan, kawan-kawan serumah, kawan-kawan tempat kerja dan lain-lain kawan yang banyak membantu. Ajar aku itu ini. Especially Alan, yang ajar aku How to manage my own money. How to deal with people yang selalu kepochi. How to make my life wonderful even sangat penat lepas kerja. Nampak macam sangat leceh kan aku ni. Tapi inilah aku. Sampaikan aku nak beli rak RM10 dekat Tesco pon aku ajak dia. Thanks for being such a helpfull boyfriend to me.

Eh, dah semacam cerita pasal Alan pulak dah. Kita berbalik pasal aku okey. Pasal kerja okey-okey sahaja. Yang dibimbangkan ni pasal macam mana nak pergi kelas dalam masa sejam setengah dari KL ke Bangi dengan menaiki LRT dan Komuter yang maha laju tu. Ini aku kena pikirkan jalan. Tak pe, kalau korang tak paham pon tak pe. Biar aku yang selesaikan masalah ni.

Esok nak kena kerja. So tidur awal. Oh, kepada kawan-kawan UKM yang didalam mood Exam. GOOD LUCK!


with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)