Followers

Sunday, May 15, 2011

10 things Izan Salleh love

Hai, salam. 

Janji macam nak update hari-hari. Tapi kita hanya merancang bukan? Allah yang menentukan. Eceh. I busy la lately. Maklumlah as part time worker and at the same time as a student, memang memerlukan tenaga dan kesabaran yang jitu. Thanks Allah, because i have family yang always support me in whatever i do. Friend yang always take a good care for me, and Alan yang sememangnya menjadi sandaran dan sokongan kepada aku. Dah macam ucapan penutup majlis kan? So, hari ni kita sambung game from Sherah Blog. Topic for today, 10 things Izan Salleh love.

Lets begin...
  1. I love Izan Salleh. Of course semua orang sayangkan diri masing-masing kan. I do love myself too. What I mean here is I Love my blog (Izan Salleh). Kalau tiada blog aku ni maybe aku dah terbitkan buku. Pergh. Anak orang kaya ke aku ni sampai nak terbit buku. Maksud aku adalah diari. I do have one. At home. Tapi tak best la tulis diari. Tak boleh nak share. Kalau tulis blog boleh baca ramai-ramai. Ye dak?
  2. I love all my shoes. FYI, aku adalah penggemar kasut cantik dan murah. Yela, untuk masa ni aku hanya mampu memakai kasut Cantik dan yang penting Murah! Mungkin nanti bila dan ada duit lebih sikit, boleh beli kasut Mahal dan Cantik kan? 
  3. I love my Motorola phone. A special love sign from Alan. Dia tak nak aku susah-susah beli topup nak gayut dengan dia. Then I dapat Phone. But not iPhone la. Motorola sudah. Its okey sayang, I still love that phone. Free kan, sapa tak sayang. tinggal nak pakai je. HAHAHA
  4. I love my laptop. Tapi, sekarang dah rosak. Nak repair duit tak cukup. Tak pe la, nanti dah ada duit aku hantar ko pergi klinik k.
  5. I love Hj. Salleh Unser. Dalam banyak-banyak kereta yang aku dah bawa. Eleh, Ada kot dalam 4 kereta aku baru bawa, dah nak cakap macam banyak sangat je kan. Aku paling suka kereta Hj. Salleh. Bila bawa kereta tu rasa macam full of confident je. Even unser adalah kereta yang agak besar untuk dipandu oleh aku. I still love that car. Lagipun minyak kereta selalu penuh. Mana tak sayang...
  6. I love rumah mak ayah dekat Trolak. Dem! Tiba-tiba nak homesick.
  7. I love when Esha urut my kaki. Tangan dia soft je. 
  8. I love to wear Flat shoes and wedges. High heels? Tak reti nak pakai untuk berjalan.
  9. I love shopping. Kau gila ape? Perempuan mana tak suka shopping. Tambah-tambah kalau semua free.Baik ada sugar daddy je la. Oh, tak Alan tak. I love You!
  10. I love to eat. Hanya selang sejam je. Then aku akan cari makanan lagi. Kalau tak dapat. Muka akan berubah jadi hijau. Okey tipu. Bila lapar aku cepat nak marah. That why aku akan pastikan aku sentiasa kenyang. Then i will be nice, cool and humble like always. Muntah!
Thats all for today. Thanks for reading ;)

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)