Followers

Wednesday, May 04, 2011

Siapa Rindu Saya?

Hai...

Ada sesiapa yang rindu aku tak? Oh, please la ada yang mengaku. Kalau tak aku delete entry ni. HAHAHAHA. Sudah dua minggu blog ditinggalkan terkontang kanting. Akhirnya aku pasrah. Terapi paling tepat untuk aku mengurangkan stress adalah blog. One thing yang aku perasan pasal blog aku ni kan, bila aku baca balik entry-entry lama i feel like my life is really be bless. Setiap kali aku post yang sedih-sedih dalam blog, then the entry after that mesti yang happy-happy je. Maknanya, Allah itu tahu apa yang terbaik untuk hambaNya kan?

Actually aku banyak je nak jaja gambar dan cerita. But as you all notice, my laptop still having some problem that not allow me to use it for a while. Writing using Nana's lappy is not like using mine. Memang la, dah laptop orang mana nak sama dengan laptop sendiri. But, selalu je buat macam laptop sendiri. Kan Nana kan? HAHAHAHA
Hari ni saya dah start kelas. Rasa macam sungguh-sungguh disayangi. Pagi-pagi nak pergi office my housemate dah pesan "hati-hati ke kelas". Bila masuk office, my officemate pula "izan rest je la, jap lagi nak ke kelas". And Kak Nor, which is kakak yang sit beside me dalam office was always remind me apa yang nak kena bawa ke kelas. Put all my borang dalam my bag. Also pesan "hati-hati ke kelas". Tengok, betapa disayangi nya. Hari ni je la, sebab first class. Kelas aku hanya akan berjalan selama 7 minggu. Dalam seminggu tu pula hari Isnin dan Rabu sahaja. Itupon petang. Sebab tu aku terima offer untuk bekerja as a part timer dekat tempat aku praktikal.

Enough for a while. I will keep update my blog as long as i can. I only can make promise. But please dont believe. HAHAHA


with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)