Followers

Tuesday, July 05, 2011

Rumah sewa saya.

Hai, salam.
Seingat aku, aku macam ada kata nak tayang gambar rumah sewa aku dekat Cheras ni kan. Eh, ke tak ade? HAHAHA. Biasalah aku ni. Jangan dituntut janji yang lama-lama. Kalau aku rasa nak buat ni ha baru aku buat. Kalau plan je nak buat then tak buat. Apa pon tak boleh. Meh aku tayang meh. Argh, kang mesti ada yang kata, time rumah kemas ko nak la tayang izan ooi. Yela-yela. Aku kasi tayang la keadaan rumah time hari kerja dengan hari minggu. 

Peringatan : gambar belah atas semua gambar time hari kerja. Belah bawah time cuti. Harap maklum, aku dengan kawan-kawan aku semuanya wanita berkerjaya-la-sangat.





Rumah bujang. Perabot mana nak ada. Jangan nak komplen kata rumah aku BERSEPAH! Tapi memang pon. Tapi please dont say that! Try la kalau berani.

Bye.

with❤:izan®

9 comments :

  1. bersepah.


    sikit.


    HAHA. :P

    ReplyDelete
  2. peh, kemas lagi bersih. anggun bergaya dengan konsep urban dan kontemporari...


    (tangan di dada mata ke atas... :-p)

    ReplyDelete
  3. menatang ape kaler hijau putih dok tgh cas tu ?
    btw bersepahnye !

    ReplyDelete
  4. ahahah teringt mase zmn blajr dlu

    ReplyDelete
  5. Tingat masa study..

    tp umah kami dulu lg bersepah haha.

    ReplyDelete

leave me some words ;)