Followers

Sunday, January 15, 2012

Alan's Beday!

Hai salam.

I know it was too late to post an entry about the tittle. Happy belated birthday sayang! Bila masuk je tahun baru Alan mesti susah hati. Ye la. Mana tak susah hati. Masuk tahun baru naik lah umur dia lagi setahun. Tahun ni genap umur Alan 23 tahun. Muda lagi kan? Banyak lagi yang awak kena belajar dalam hidup untuk bimbing saya pada masa depan. Eceh!

The present telah dipilih sendiri oleh Alan. Tahun lepas pon dia pilih sendiri. Aku bukan lah jenis yang romatik sangat nak buat surprise untuk Alan bab-bab hadiah ni. Bagi aku biar dia pilih sendiri hadiah dia supaya dia pakai. Hadiah ulang tahun pon aku bagi dia pilih sendiri. Kalau dia yang pilih tapi tak pakai memang nak kena la kan. HAHAHAHA.

Oleh sebab kereta aku belum keluar. Alan yang drive ke Melaka. Mandi-mandi and had some trip to muzium Melaka. Baru aku tahu Alan tak pernah masuk muzium Melaka. Kesiannya. Saya dulu kan awak. Masa tadika dah masuk tau. HEHEHE. Tu la, duduk kat johor kan jauh sangat dari Melaka. Jauh ke?

The loyalty Me.

The birthday men and only mine :)

Terus nak masuk meminang kan Alan? :P

Orang tak pernah masuk muzium.

Aku nikahkan dikau...

US :)

p/s for Alan : Walaupon saya tak pandai nak celebrate birthday awak macam awak buat kat saya. Saya harap awak still akan sayang saya sampai bila-bila sebab saya kan comel  :)

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)