Followers

Thursday, April 11, 2013

Kenduri Kamalia Bakri-Kawan Sekolah sampai sekarang

Hai, salam.

Bulan Nov lepas memang bulan orang kahwin. Ramai kawan aku kahwin masa Nov. Aku tak tahu la apa yang special untuk Nov ni. HAHA. And aku rasa tahun ni pon sejarah mungkin berulang. Dengar ura-ura, berderet kawan aku nak kahwin hujung tahun ni. Antaranya Aton :)

Eh, terlari topik plak. Kenduri Lia adalah sehari selepas kenduri Ct. Pergh! pergh! pergh!

Ini adalah pengalaman baru untuk aku. Membawa Kenari merah meredah jalan selama hampir 5 jam untuk sampai kerumah Lia. Jauh nye la hai! Demi kawan aku sanggup. Usahakan juga sampai ke umah Lia. Bayangkan kereta aku dengan aircond bagai ada tak ade je tu. Sumbat pulak 4 orang dalam kereta memang tak rasa la gas aircond nya.

Tapi akhirnya, we did it! Sampai juga rumah Lia.

Okey, OP untuk lia adalah Wak. Kawan sekolah kitorang jugak. Aku kenal Wak masa kat MRSM. Lia kenal wak aku tak tahu la dekat mana. HAHA

Aku tak jumpa pula mana gambar wak ambil. So layankan je la gambar dari camera aku ye.





Ucapan untuk Lia:
"Yeay! Mommy to be jangan nakal-nakal ye. Semoga pernikahan ini membawa 1000 rahmat untuk ko dan pasangan. I Loooooooove u!"

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)