Followers

Wednesday, April 10, 2013

Kenduri Raja Siti Zubaidah-Kawan dunia akhirat.

Hai, salam. 

Ini juga merupakan entry basi. Kenduri ct adalah seminggu selepas kenduri hasmira. Esoknya pula kenduri Kamalia. Haish! Tu le jadi kalau masa bertunang tetap tarikh nak kahwin senyap-senyap. Terus jadi kenduri dekat-dekat. Tapi Alhamdulillah, aku berjaya juga menghadirkan diri untuk 3-3 kawan ini ye.

Gambar dari OP ct adalah dibawah. 



Arghhhhh..sekarang bila aku tengok je gambar orang kahwin terus stress. Bila nak kahwin ni. nak kahwin, nak kahwin, nak kawin *tolong sambung kan sampai 44 kali dengan harapan semoga Allah makbulkan.

Ct dan amirul nampak sangat sepadan. Sama putih, sama cantik.

Ct adalah kawan dari sekolah menengah, aku start rapat dengan ct masa aku blaja kat Pusat Latihan Trolak. Ct became one of my favourite friend until now. Semua aku kawan, tapi dengan ct ada banyak sikit rahsia. HAHA. *rahsia kejahatan yang berlaku

Ini pula adalah hasi gila meroyan gambar dari camera aku.












Ucapan untuk ct :

"Semoga ct dapat jadi isteri kegemaran suami dunia dan akhirat. Izan syg ct!"

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)