Followers

Tuesday, December 10, 2013

Sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula Suami Isteri.

Hai,

Nampak nya seperti perancangan sehari satu entry amat payah untuk dilaksanakan. Tapi apakan daya. Usaha tangga kejayaan. *ini tiada kena mengena*

Sejak akhir-akhir ini aku mempunyai satu perangai yang amat dasyat untuk dikenang kembali. Dari minggu lepas aku punya tahap kemalasan sampai boleh bagi rating 11/10. Selalu kan aku masak kalau Alan kerja malam. Sebab siang nak makan. *berapa kali ntah nak terangkan keadaan ini*. Minggu lepas 2 hari je aku masak. Lagi 3 hari tu nauzubillah, malas nye la hai aku nak jenguk dapur. Ada 1 hari tu aku suruh Alan makan lauk semalam je. Aku panaskan balik pagi tu. Mihmihmih. Dasyat tak?

Nasib la Alan jenis ok je, janji ada lauk, boleh makan. Sabtu ahad tadi pon malas nye la hai. Buat sup ayam pada asalnya nak buat tomyam. Tapi tak cukup masam aku isytiharkan itu sebagai sup ayam. Yang tu Ahad punya lauk. Sabtu punya lauk ikan goreng. Mihmihmih. 

Semalam aku kena pergi outstation kat Bota, Perak. 

On the way nak balik tu dah call Alan

Malam ni tak nak masak boleh?

Nak makan kat luar ke?

Aah.

Ok.

Hi hip horey *dalam hati la yang ni* HAHAHA

Oleh itu, moral of the story, malam ni masak sedap-sedap. Esok kan coti! Kalau malas lagi tak tahu lah. Ape guna entah jadi pembini kalau macam ni. 

-Entry Tamat- 

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)