Followers

Tuesday, December 21, 2010

hot spring sungai klah!

sambungan daripada cerita mira ikot saya balik ke perak dalam program jejak kasih dengan aina. lanjutan daripada itu, aku bawa mira mandi-mandi di hot spring. sekali gus ko kena jadi baby sitter anak-anak buah aku la kan mira. hahaha.

dulu mira kata nak masuk sini kena bayar rm3 je. sekarang dah jadi RM10 untuk dewasa dan RM5 untuk kanak-kanak. al-maklumlah. makin lama makin maju dalam hot spring ni. harga pon kena up la sikit kan. sure tak menyesal la sapa yang masuk mandi-manda kat sini, kalau menyesal meh bagitahu aku. nanti aku sampaikan kat pengurus hot spring terus. eceh! bajet aku ade share la nak wat aduan direct macam tu...



kabetulan, angah aku pon ada kat rumah trolak masa tu. memang hangkut la semua join pergi mandi manda. isha jangan tanya kenapa dia ada. mana-mana orang rumah trolak pergi dia mesti wajib ikot. cucu kesayangan tok wan la katakan. cis! jeles aku!


ada cerita lawak jijik sebenarnya masa kitorang pergi mandi-mandi ni. masa kitorang semua tengah tunggu abg ipar aku belikan tiket, ada satu group cina ni turun bus. then ada seorang mamat cina ni, punya la pengotor! pergi selamba je buka seluar then kencing kat tepi longkang kat area abg ipar aku duk bace paper tu. jijik, sebab aku dengan mira ternampak. pergh! seminggu aku duk terbayang!


aku dengan mira jadi pengawal keselamatan je la. agak-agak nak mandi lebih-lebih sikit ade je yang jerit. "maksu! takutttttttttttttt" spoil sungguh!


pemenang gaya cilik semestinya my comel anak buah! isha!
with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)