Followers

Thursday, December 16, 2010

wanita magribi RM 14K


hokeyh, dah nampak gambar kan? maknanya maxis dah mula nak berbaik-baik dengan aku. baru je semalam kena caci kaki sikit terus nak kasi laju aku punya broadband. jangan hari ni aku puji esok kau lembab balik pulak sudah. mahu aku flying kick ko ke bawah flat aku ni ha. entry dah menimbun-nimbun aku nak publish ni. semua dalam draf. bukan draf blog, dalam draft otak aku.

asal nak menaip je, tiba-tiba nak layan movie la, nak pikir nak pakai baju apa la esok nak pergi kerja. nak layan anak-anak lagi, bapak anak lagi. kau ingat aku duduk rumah ni goyang kaki je ke? haremmmmmmm...

okey-okey, malam ni saya update untuk seminggu punya. sapa complaint lagi kata aku malas la hape, meh aku gigit batang hidung kau sampai patah cam batang hidung aku. HAHAHA. ha tu mula la tu nak cek batang hidung aku kan..dah terang lagi bersuluh, memang aku berhidung patah. patah-patah pon comel kan, cuba bayang kalau tak patah? perghhhhhhh..macam wanita magribi RM14K tak?? pengsan!

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)