Followers

Friday, December 31, 2010

melaka bandaraya bersejarah.

melaka maju 2010. itu aku kena akui. eceh..orang melaka. sila kunjung-kunjung sikit blog aku ni. aku nak kasi review pasal melaka. bak kata pepatah "tempat jatuh lagi diingat, inikan pula tempat bercinta dulu" hahaha. statement berani mati. minta maaf tuan alan. saya bercanda sahaja.

memang best ke melaka sebenarnya. kerana negerinya kecil sahaja. dan senang nak pusing satu negeri dalam satu hari. oleh kerana banyak sangat gambar, aku akan buat part by part sampai muntah. gambar-gambar adalah selepas tapisan. harap maklum. untuk part pre-melaka ni aku jaja gambar aku sahaja dulu k. harap menjamu selera. eh, silap. selamat menjamu mata.

dalam muzium samudera

abaikan perut yang timbul secara tiba-tiba

thank to izzul amir for this pic!

tergoda? ahhh..malu i!

maafkan aishah kerana tak nampak muka dek kipas yang besar.

ok-ok. boleh muntah sekarang....

lastly, inilah bukti aku dimelaka!




with❤:izan®

2 comments :

  1. best gak kalau gi ronda2 melaka kan. takde la jauh sangat. huhu... anyway, happy new year izan... =)

    ReplyDelete
  2. wahh bila datang ke melaka my hometown ni? nyway melaka mmg best kan? :)

    ReplyDelete

leave me some words ;)