Followers

Sunday, February 27, 2011

(MKBB) My Kawan Baik's Birthday!

Salam Ahad.

My birthday was on 23rd Feb yang lepas. One day after my birthday was My Kawan Baik's Birthday pula. Dayah Amin. I know her since tadika lagi. Until now she is like my twin. Where ever i go and make new friends, she always be the top in my BFF list. Tapi kepada kawan-kawan ku yang lain. Korang pon best. Each of them have unique fact that i love, loved, and always love!

Farah, Me, Dayah

We love, We fight, We cry, We lough. 

Kalau raya je, tak akan ada rumah lain selain rumah dayah untuk aku pergi raya. Hahaha. Sedih tak? Aku dengan dayah sekolah asrama since form 1. So bila dah lama tak berkawan dengan kawan-kawan dekat dalam felda aku, jadi segan nak beraya rumah diorang. So aku hanya ada dayah, dan dayah hanya ada aku. Eceh! ayat macam dah tak de rumah lain bak beraya. Tapi ni memang kenyataan.



Oleh sebab entry ni dah lambat di publish. Aku berharap untuk kau sahabatku Norhidayah Mohd Amin:

  1. semoga berjaya menjadi Cikgu yang disayangi anak murid.
  2. semoga berjaya menjadi Anak yang Solehah.
  3. semoga berjaya mendirikan rumahtangga sebelum aku.
  4. semoga berjaya Dunia dan Akhirat
  5. semoga berjaya buat lesen kereta.
  6. semoga kau jadi kawan aku sampai bila-bila.
p/s: menaip entry dengan rasa malu-malu. makin rapat kita dengan seseorang. makin susah nak luahkan dalam perkataan. kenapa eh?



with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)