Followers

Monday, August 01, 2011

Semua orang ingat aku yang nak kahwin.

Hai, salam.

Semalam punya cerita adalah mengenai rumah baru HJ.Salleh. Beberapa minit lepas aku upload gambar rumah baru Hj.Salleh ada pulak gosip angin-angin kata aku nak menikah dah. Tu diaaaaaaaaa...sapa buat cerita ni. HAHAHA. Antara beberapa komen mengenai hal ini yang sempat aku print screen kan.


HAHAHAHA, dah jadi majlis tunang pulak. Semua salah. Sebenarnya emak aku buat kenduri sambut puasa dekali dengan sambut menantu Mak Lang aku. Buat kenduri dekat rumah aku sebab senang orang kampung nak mai. Trolak kan tengah-tengah. Antara utara dan selatan. So, semua orang boleh mai.

Kalau aku yang nak kahwin or tunang aku bagitahu punya. Tok sah nak risau eh peminat-peminat. HAHAHA. Akhir sekali. Aku tayang gambar pelamin dulu. Gambar seterusnya nantiiiiiiiiiii....


with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)