Followers

Monday, November 05, 2012

Kenduri Idham (Kawan ASBT)

Hai, Salam.

Musim hujan musim mengawan. Bak kata Alan. Dalam erti kata lain, musim cuti sekolah adalah musim orang nak kahwin. Memendekkan intro, Idham adalah kawan sekolah aku and Alan masa dekat Asrama Semai Bakti Trolak. After 8 years baru jumpa memang rasa macam "Eh, kawan-kawan aku ni dah ramai yang kahwin rupanya". 23 tahun is normal aging untuk berkahwin bagi aku. Tapi usah kau tanya bila aging aku nak kahwin. Belum sampai masa nya.

Kenduri Idham ni kat Segamat. A day before kenduri, Mira and Lia tidur rumah aku kat Cheras. Mira and Lia going to be marry soon. In this November insyaAllah. Haaaa, tangok. Kawan-kawan yang rapat dengan aku pon semua nak kahwin dah. nasib la Dayah and Farah tak kahwin lagi. Kenduri Idham hari Ahad. Mula nya ramai je plan nak pergi. At last, ada la berapa kerat je yang sampai. Masing-masing ada hal. Tak pe la, dahulu kan mana yang penting. Nanti anak Idham kahwin insyaAllah kita boleh pergi lagi. Kalau umur panjang la. Ameen.

Selepas ini hanya gambar. Harap jangan jemu mata memandang dan tak lekang dek kerna hujan. Eh, hujan sekarang umpama mencurah-curah ke ladang gandum. Nikmat Allah. Alhamdulillah. Seperti biasa out of topic. 

Idham dan pasangan. Sama cantik sama padan sama hijau. Eh?

Rasanya ni family belah pengantin perempuan.

Aku kenal lia je dalam gambar ni. HAHA

The bride to be. Excuse me. HAHA

ASBT

Again?

Okey. Ini tod. Housemate Alan merupakan kawan Idham masa F4-F5. Takdir.
Oleh itu, nantikan entry kahwin-kahwin lagi nanti. Ramai lagi yang bakal kahwin ni. EHEM!


with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)