Followers

Tuesday, April 08, 2014

Baby dah ada kawan dalam perut.

Hai,

Tak payah mention la berapa lama tak update. Naik muak orang nak baca alasan. Mihmihmih. Hari ni macam tiba-tiba bermood baik sikit nak share borak laki bini malam tadi. Sebab nanti aku nak suruh anak aku baca entry ni balik. Entry ni je nak bagi dia baca. Yang lain masuk draft. HAHA

Minggu ni Alan kerja malam. So seminggu ni aku tidur sorang-sorang je la. Eh, dengan baby dalam perut je la. Pastu semalam budak kecik ni pusing-pusing dalam perut aku dari pukul 8 malam sampai ke nak tidur dia tak nak duk diam lagi. Last-last aku whatsapp juga Alan. Ngadu-ngadu sikit. Padahal awal-awal tu Alan ada bagitahu dia ada kerja malam tu.

" Anak awak ni asyik gerak je dari tadi "

" Main bola kot. Hehehe "

" Ye kot, dia ingat dinding perut sayang ni jaring gol gamaknya "

" Main dengan kawan la tu "

" Eh, dalam perut dah ada kawan ke? "

" Uri dia kan kawan dia "

" Uri pon boleh tendang-tendang eh? "

" Tak de la tendang, dia teman main je la "

" Owh, tengok je la eh? HAHAHA "

Sod ba ro je la Alan melayan aku semenjak dua menjak ni. Mihmihmih

Tapi tahap aktif dia sampai satu malam dua kali aku bangun pergi kencing. Asal dia gerak je aku terjaga then terus rasa nak kencing. Hoih! Tension bonda taw!

Bye!

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)