Followers

Monday, March 28, 2011

PMS (Pre Menstrual Syndrome)

Hai, Tajuk hangat. Tapi jangan risau. Kaum adam pon boleh baca dan tonton video ini.


Aku ambil dari Blog Maria Elena. Semua orang kenal dia kot. Hot and Funny. Erk, kombinasi yaang pelik tetapi memang benar.

Mungkin kalau untuk version aku. Tanda-tanda aku PMS adalah seperti:

  1. Malam sebelum aku nak period aku akan CUBA SEDAYA UPAYA untuk cari gaduh dengan Alan. 
  2. Pagi aku nak kena period, aku akan duduk termenung lama dalam toilet.
  3. Bila dan kena period, HAPPY sangat-sangat.
  4. Bila petang hari pertama kena period, badan lesu-lesu sampai lunyai-lunyai sambil menggedik mengadu sakit perut,sakit pinggang la hape la dengan Alan.
p/s: nasib la aku dapat BF yang jenis sabar dan tahan je dengar aku mengadu macam-macam. Thanks Alan.

Tengah period la ni..........sebab tu macam tulis entry pon nak cari pasal je.


with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)