Followers

Tuesday, August 18, 2009

pengganti baru dalam hidup ku

ok,aku nak skip je satu entri yg aku listkan last 2 week eh kengkawan...sebab ape? sebab aku rase da lewat sgt nak cter. so abaikan entri tersebut. hahahaha...

last week angah aku anta moto baru yg belum aku bagi nama. so sape2 ade cadangan sila kemukan kan di ruang komen eh kengkawan ;) jasa baek anda amat dihargai. terima kasih. tu la pengganti baru dalam hidup aku. so aku tak payah2 nak naek tangga buzen lg ;)

thanx to abg farizal kerana menngepress moto adik dr klang sampai ukm. and to angah gak sebab susah2 je belikan adik moto ;) nak dipendekkan cter aku malas nak update sebab asik gune lappy kengkawan je. lappy aku masih di ICU. ntah ape la kabar berita die aku pon tak taw ;( rindu la sama kamu babaychuk ;(


p/s: minggu ni nad minggu depan aku bz! tak suke ohhh...



8 comments :

  1. datinIzan,
    patut la bz je.
    mesti merempit sekitar bangi dengan moto baru kan.
    emmm.
    nak idea untuk namakan moto?
    boleh tau jenis apa dan warna nya.

    ReplyDelete
  2. ouh no wonder larh no post from u for quite a time dy.
    forgot dat ur babybuchuk is in the ICU.
    =.="
    guna larh topi keledar~
    :p

    ReplyDelete
  3. nama moto???
    ak cadangkan si tompok!!!
    haha..

    ReplyDelete
  4. jom berbuka rumah paklang sesamer jom.. kak ijan and abang dr ukm, then amek aty kat msu..
    bleyh??
    hehe..
    nak merasa nek moto baru..

    namakan, hoh, dari pengalaman n3 anda, anda lagi terror memberi nama..
    good lucks..

    ReplyDelete
  5. owwhh...

    pTot somBong jer sKang...

    dA aDe moTor bRu ek...

    cdgn nMe : si coMeL...

    haHa....

    amCm...

    ReplyDelete
  6. betuikan ayat tu dulu....belikan? bagusnyer ada angah cam saya yer...
    hahahaha...duit sapa?

    ReplyDelete
  7. izan bwk moto elok2...
    ingat lah org tersyg..
    ahaks~
    igt pengalamn dulu2...
    hihi

    ReplyDelete

leave me some words ;)