Followers

Wednesday, February 03, 2010

happy chinese new year.

abaikan kedudukan kaki anak hj.salleh yang macam kurang sopan sikit tu. tengah pening time ni nak layan si isha. alasan logik kan? huahaha

tak sabar rasa nak sambut chinese new year. apa kes tiba-tiba sebut pasal chinese new year. sebelum izan salleh melalut ke mana hala yang dia sendiri kadang-kadang sesat nak cari jalan balik ingin aku mengucapkan,woah! ayat kau makin sedap..mana belajar ni? UKM la. tengok,memang tak boleh nak ubah sifat untuk menceritakan apa-apa motif dengan senang. aku ingin mengucapkan selamat menyambut chinese new year. bukan-bukan,bukan itu yang nak disampaikan. aku hanya ingin mengucapkan ribuan,sejutaan dan apa saja nilai terbesar yang korang pernah dengar kerana still mengikuti perkembangan perut aku walau dimana sahaja aku men-taip. perut? erk,bukan-bukan. i still slim. but ada sedikit ketulan tegar yang nak kena pecahkan dengan larian SATU MALAYSIA. lagi? oh no! aku tak sanggup nak bayangkan kekuatan kaki aku tika ter-buat larian SATU MALAYSIA satu tika dahulu. penceritaan harus nampak lama supaya anda tertanya-tanya bila? bila? bila izan buat larian amal ni. sweet nye dia...

oit greenhall,berapa kali kau mahu tanya ini amoi cantik punya tinggi? hik hik hik. aku dalam 162cm ja. kenapa? kau lagi rendah dari aku ka? motif? pang! aku lempang dulu sebelum kau lempang aku jadi lemang. and kepada acan,if u dare to use another name selain nama u sendiri di chatbox i block u dari tengok blog i. hahaha..ececehhh..gurau ja. tak nak sentap-sentap. nanti susah mrs.acancapik u nak pujuk.

semalam adalah birthday kak long aku. kak long adalah isteri kepada along aku,merangkap menantu pertama dalam family hj.salleh,ummi kepada anak buah aku,kak ipar pertama aku dan seorang yang sangat memahami kehendak adik ipar yang bongsu ini. sebagai bukti,tiap kali nak balik ke lembah buku dan lampu mesti kakak ipar ini tidak akan lupa untuk menbayar cukai jalan kepada aku. katanya;

"buat belanja makan dan tiket bus"

tapi aku rasa nilai nya lebih dari cukup dan yang sangat menyayat hati tika di cium dahi ini dengan syahdu dan penuh curahan rasa cinta dari kakak ipar ini. lansung tak rasa seperti si ajnabi masuk dalam famili. terasa seperti kakak ipar ini telah tercipta dari azali dalam famili hj.salleh dan sanggup berbuat apa saja demi famili sendiri dan anak-anak.

happy birthday kak long. yang keberapa eh? hahaha.jap-jap aku sendiri tak ingat. so,kalau tak ingat kena refer siapa? tak lain tak bukan. kaunter pertanyaan pada roslina muhamad salleh.

"angah,ulang tahun kelahiran kak long yang keberapa eh?"

kita nantikan komen beliau di kotak komen.

esok aku ada mid term pengurusan risiko. doakan aku semoga berjaya dengan jayanya. kerana hanya dua orang yang mendapat markah tertinggi akan di pilih oleh en.lecturer untuk menemaninya lunch di PURI PUJANGGA. sudah la kacak bergaya ini en.lecturer dapat makan lunch bersama lagi. aduh,bikin panas ini gosip. hahaha.

mr.izan, i gurau-gurau ja ni.jangan ambil hati eh,u kalau dah ambil hati i bukan tahu nak pulangkan balik. yang u ambil hari tu pon mana ntah u simpan. sekarang i makan hati berulam jantung ja ni tau. hahaha





No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)