Followers

Sunday, February 28, 2010

girls day out

sebelum kita lihat muka mr.izan kita layan entry girls day out dulu la. boleh? tak boleh pon aku nak taip juga. tak nak baca senang. nampak button [x] kat atas tu. or just close tab. done. easy right. nak baca stay on my page. tak nak blah. itu la yang aku selalu buat sekarang. kalau aku rasa entry yang aku baca tu cam ala-ala best aku stay lama sikit on that page and baca sampai habis. lalu komen apa yang patut. walau kadang kala aku ni tak berapa pandai nak komen bukan-bukan. aku nak komen juga. tanda aku baca sampai habis. kalau aku tak komen tu maknanya aku tak baca sampai habis. harap maaf la eh. hahaha.. kalau aku rasa cam bosan ja. aku tutup saja. ada cara nak buat aku komen blog korang. tapi entry lain la eh. apa kau ingat orang harap sangat ko komen blog diorg? tak hokey. blah kau izan!

okey,before ntah hape-hape dan hape mari kita wish
GOOD LUCK
secara berjemaah kepada atie dan yona yang sedang mengharungi onak duri exam IA malam ni. u both can do it bebeh. i know that ;)

khas untuk yona.
kekanda di medan perang,
adinda di medan seni,
sama-sama berjuang,
sama-sama berbakti,untuk ibu pertiwi.

untuk atie ke blog dia ja la. sebab dia baru post lagu best di sana ;)

kita sambung pasal cari pasal best berjumpa these girls. ohmai..bukan maisara. sangat happening and best tahap gaban jumpa korang. gaban? kenapa tiba-tiba masuk cerita pasal gaban? kita tukar la. best tahap best la. tahu tak best macam mana? best la oi. best! paham kan macam mana rasa best aku tu. sebab memang best jumpa these girls. tapi memang really sorry to dayah sebab sejam juga la kan ko tunggu kat serdang cam hape ntah kan. train aku,ok maksud aku adalah train yang aku naik dari UKM boleh plak dia suruh kosongkan train tu masa stop kat kajang. then kena tunggu train lain nak ke serdang. very the waddeeeeeeeeeee...hangen hokey.

farah pon lewat sikit sebab dia kata ada trainning teater. wowowowoooo..farah dah main teater sekarang. tak main la nyanyi kat pokok nangka lagi kan. hahaha. oleh kerana farah yang paling lambat walaupun aku lambat juga. maka nya,farah yang belanja lunch hari tu. thanks farah ;) sempena hadiah birthday untuk aku dan dayah kan? hik hik hik...

here your are my best friend forever. dari aku kecik sampai aku besar but diorang still je kecik aku tengok kitorang kawan. geli ar nak tulis love-love kat sini ngan korang. hahaha

sebagai menghormati kawan,aku terpaksa mengikut ketinggian minima ;) lol

bukan takat kongsi rasa sayang sahabat bersama,kongsi kecantikan kaki pon bersama.

kitorang tak nyanyi kat pokok nangka dah. motif??? hahaha. hanya aku dan mereka-mereka sahaja yang tahu. shhhhhhh...

si sanggul tinggi belagak pandai dalam mines,padahal mines tu tempat lepak farah hari-hari ja.

<3

<3








p/s: our friendship never end ;)





1 comment :

leave me some words ;)