Followers

Tuesday, June 08, 2010

banyak nye ikan

semalam-semalam pergi makan pizza dengan alan. aku yang gedik BIN gletik ajak dia pergi tengok LAGENDA BUDAK SETAN. sebagai upah,aku kena belanja tiket wayang. dia? goyang kaki je la. HAHAHA. tidak,kompem la makan dia yang bayar. oleh kerana makan alan yang belanja. kena gigih cari tempat yang sedap dan ala-ala berbaloi sikit nak kikis duit dia. dasar wanita kikis dan pisau cukur rupanya aku. kau nak marah? ha,meh sini marah aku. ek eleh,emo lagi minah ni.

dan destinasi bajet yang di pilih adalah PIZZA HUT ALAMANDA. spagethi dia memang terbaik,walaupon service lambab tahap bab satu. its ok. i boleh maafkan. asalkan abang yang ambil order tu boleh senyum sampai 10 kali pandang i. fuh! nasib alan tak perasan i main mata dengan itu abang.

dan menu yang disarankan untuk anda pilih adalah seperti berikut : (bahasa melayu ini indah kalau kita guna kan sekali sekala)

makanan yang licin di balun oleh alan. lansung tak tanya aku nak ke tak. sempat rasa sikit je. tahu la awak yang belanja. T____T

makanan yang lambat lambat dan lambattttt sampai. sampai aku ngan alan termenung panjang tengok cheese yang ditarik panjang oleh family depan meja kitorang. kalau la aku ni jenis muka nak hamuk tiap kali lapar,aku dah hamuk dah dalam pizza tu! eh,bukan ke? erk...

siapa berani buat ini sebagai makanan tengah hari meh sini meh. jumpa aku dulu. hamboih! tak sampai hati nak makan. HAHAHA

with❤:izan®

3 comments :

  1. bestnyer..dh lama xmakan pizza nie..huhu..

    ReplyDelete
  2. whoopz : aah la kot...;P
    hahahaha

    amy : sedap,pizza terbaru dari pizza hut ;)

    ReplyDelete

leave me some words ;)