Followers

Monday, June 07, 2010

I MUST...


setelah dileteri oleh hj.salleh dan wanita kesayangan beliau. balik ke UKM semalam terpaksa menadah telinga mendengar leteran alan plak. tapi tak pe,aku memang suka dengar orang berleter kat aku ni. tu maknanya mereka sayang padaku. untuk pengetahuan semua,hanya lagi 0.5 untuk mencapai 3.0. so jangan tanya lagi aku dapat berapa. nanti merajuk sampai ke bali nanti. berbulan madu! HAHAHAHA

banyak aktiviti bermeditasi yang dilakukan di rumah. aku rasa aku kena bagi cadangan kepada sesiapa yang berasa sangat kecewa dengan result exam,maka boleh melakukan aktiviti ini dirumah bersama keluarga :

  1. makan dengan banyak
  2. tidur dengan secukupnya
  3. picit pipi anak-anak buah ko dengan manja
  4. pergi kenduri lalu bertegur sapa dengan sesiapa sahaja
  5. berkebun
  6. menyiram pokok bunga
  7. bermain badminton
  8. mandi lama-lama
  9. berbual dengan mak dan ayah dengan perasaan terbuka
  10. membuli kakak anda memasak masakan kegemaran anda.
cukup la kan sikit-sikit. tak boleh buat banyak perkara sangat. sebab balik pon 2 hari 2 malam je T___T.

oleh itu,sampai ketemu lagi. dan sebelum itu ini sebagai pengubat rindu ;)


with❤:izan®

5 comments :

  1. gambar kenduri mana? hohoho...

    ReplyDelete
  2. hohoho
    makan2 la aktiviti paking best

    p/s : Rajnikanth Pun Ada Klon Sekarang http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/06/bukan-setakat-michael-jackson-jer-ada.html

    ReplyDelete
  3. acan : mane ada gambar...HAHAHAHA

    hans : makan sampai kenyang!

    ReplyDelete
  4. uit! spe mamat dlm pic 2??
    mcm muke asyraf kt kmpp je~ hohoho

    ReplyDelete

leave me some words ;)