Followers

Wednesday, September 22, 2010

hari yang sungguh bermakna

selamat petang nak masuk ke malam Malaysia...

kepada orang bukan malaysia aku tak tahu korang time apa sekarang. tapi di malaysia sekarang maghrib dah ni.hari ni beberapa kerja telah selesai. kerja hari esok, esok-esok la pikir. otak aku hari ni rasanya telah berfungsi sebanyak 2%. kebiasaannya aku hanya menggunakan otak sebanyak 0.0002% untuk sehari. nampaknya peningkatan yang agak banyak untuk hari ni. tahniah izan! anda memang cemerlang! HAHAHA

kerja hari ni :

  1. kelas pagi tadi ----> done!
  2. print resume untuk kali yang keberapa puluh dah tak ingat -----> done!
  3. beli sampul surat -----> done!
  4. pos resume ---->done!
  5. discussion HRM ----> done!
  6. survey BI ---> done!
  7. meeting koke ---->cancel!
fuh! nasib la meeting malam ni cancel. aku rasa kalau meeting jadi malam ni lembik lesu la aku hari ni. oh, dah maghrib. jumpa lagi update esok ;))


with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)