Followers

Tuesday, September 14, 2010

pre eid

salam syawal...

masih di dalam mood raya bukan? terasa macam baru semalam berpuasa. eceh! paling seronok tahun ni, aku tak sakit perut. makan pon cover je. sikit je. dan berpada-pada. semua ni gara-gara ulser penuh satu mulut. ada hikmah rupanya aku sakit mulut. HAHAHA.

kalau tak sakit, kompem la aku lantak bagai nak rak seperti tahun tahun dan tahun lepas. adat la tu. kalau aku makan time raya pertama seperti tidak pernah jumpa makanan. lebih hebat dari jumpe makanan time berbuka. sungguh jangan di ambil gambar. ianya akan memalukan tujuh keturunan. baik simpan dalam hati sahaja. tidak perlu dilampirkan di sini.

sebelum apa-apa. lihat dulu gambar yang telah lama di jaja di fb. ini akan menjadi sungguh muak kerana gambar seperti ini telah di lihat. nama pon entry pre raya. jangan risau. banyak lagi entry raya bakal menjelma. cuma hanya perlu buka dan baca. buka blog saya. nanti buka blog orang lain tiba-tiba minta nak baca entry seperti entry saya. memang tak kan ada. eceh! sungguh riak. 

akhir kata. SAYA MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN. mohon diampunkan salah dan silap saya. saya hanya insan biasa.



with❤:izan®

4 comments :

  1. zan...kuruihnya hang ni...makin kuruih ni..ambik la lemak aku skett weyh..

    ReplyDelete
  2. hang tengok la mak dengan ayah aku. keturunan weyh...HAHAHA

    ReplyDelete
  3. selamat hari raye beb.
    rugi kot x dapat melantak time raye..
    mwahahaha
    :P

    ReplyDelete

leave me some words ;)