Followers

Tuesday, September 14, 2010

sehari sebelum raya.

sehari sebelum raya, anak-anak buah semua dah ada kat rumah. mak pak je tak balik lagi. semua anak-anak mereka di serahkan kepada mak su nye yang sungguh baik dan penuh sifat keibuaan ini untuk menjaga. haish! nasibla dapat mak su yang baik macam aku ni kan. HAHAHA. sungguh tipu.

malam sebelum raya, tokwan mereka sibuk melayan cucu-cucu main bunga api. tok wan zaman sekarang cucu lalu atas perut pon tak pe time tidur. kalau zaman aku dulu, nak jalan pon kena pelan-pelan kalau tengok ayah aku tengah tido. hai punya lah bertuah anak-anak buah aku time sekarang.

adam belum apa-apa lagi dah tutup telinga.

iman dan adam pembantu tokwan.

hebat tak? angah aku berjaya snap pic ni. HAHAHA

SELAMAT HARI RAYA DARI SALLEH'S FAMILY.

with❤:izan®

2 comments :

  1. dah bape taun tah aq xmaen bunga api ngn mercun! hee

    ReplyDelete
  2. aku pon tak main, anak-anak buah aku je yang main. hahaha

    ReplyDelete

leave me some words ;)