Followers

Sunday, March 27, 2011

Anggunnya Wanita Berhijab Contest

Salam Ahad. Entry ini merupakan entry secara live dari hati.

Hari Ahad yang ceria. Sebentar lagi mahu menonton Khurafat seara berjemaah di rumah sahaja. Movie hantu kena tonton siang-siang. Aku dengan kakak aku bukan lah orang yang pemberani. Kami pen-takut sedikit. Okey-okey. Back to rail. Entry ini di tag oleh my old friend. Ain. She is the one yang kecik-kecik, gebu-gebu and comel-comel. Boleh lawat blog beliau untuk keterangan lanjut. 

Tetapi contest Anggunnya Wanita Berhijab Contest bukanlah dianjurkan oleh Ain ya anak-anak. Contest ini di anjurkan oleh CikYuz. Saya baru sahaja mengenali beliau. Ternyata blog ini agak famous the amos. Kerana follower beliau lebuh ramai dari saya. Hai CikYuz. Saya follower baru anda. Kena ampu sikit. Eceh!

Syarat-syarat adalah :
Miss Penganjur
Miss World. Eh silah. Izan Salleh je.
  1. ada blog sendiri.jangan tumpang blog orang lain yer.hehe... (ini memang blog saya)
  2. letakkan gambar cikyuz yang kat atas ni.xcomey pun,tapi letak je la kan.sebagai syarat : ) (ada diatas ya anak-anak)
  3. nak follow sayer atau x, terpulang.xpaksa.tapi susah sketla kalau xfollow, mcm mane nak tau update terbaru pasal contest ni kan....??name pemenang akan disiarkan selepas tamat contest ni..dalam blog ni jugak : ) (erk, tak wajib ke? dah follow la awak)
  4. letakla gambar korang bertudung. (Di atas. Tapi dibawah gambar awak)
  5. cite sket sejarah pembabitan korang dalam bertudung ni..hehe....dan kenape korang bertudung? xde limitation jumlah perkataan.. :) (akan diceritakan di bawah)
  6. tag 3 orang kawan2 korang untuk join contest ni....jangan lupe lak gtau diorang...(juga di bawah)
  7. dan last skali, tinggalkan link korang kat entri ni untuk sayer jejak balik...(okey, dah komen)
Syarat-syarat ini aku copy dari blog CikYuz sendiri. Sebab itu cara penulisan adalah bergaya beliau. Aku kalau tulis nak kena panjang lebar je. Mana nak sikit-sikit. Dari syarat jadi undang-undang nanti.

Menurut syarat aku kena ceriatakan asal usul aku bertudung.

Ceritanya bermula begini. Kalau nak ikotkan aku bertudung dari kecil. Sejak darjah 1. Gila hape masa tu semua orang pakai tudung aku tak nak pakai ke pergi sekolah. I manusia U bukan Alien. Hahahaha. Nampak benar budak-budak tak matang masa tu. Apa orang buat saya buat. Begitulah ceritanya. Tapi kalau ditanya sekarang kenapa saya bertudung? "Itu kan memang tuntutan Agama".

Saya tag :
  1. Farah Azreen
  2. Ezzaty Hamdan
  3. Dayah Amin
p/s: Miss penganjur, Kalau saya tak menang bagi saya pin tudung yang awak buat tu juga boleh? Hehehe (sungguh bermuka tembok)

with❤:izan®

3 comments :

leave me some words ;)