Followers

Sunday, February 28, 2010

ayat minta simpati

maaf,beri laluan sedikit. maaf ya maaf. berikan saya sedikit laluan. saya dah terlambat ni. terlambat apa? terlambat memberi laporan harian diri yang rasa macam dan 3 hari tak up to date kan diri di sini. minta diberi laluan ya. apa? tak boleh? tak boleh tak pa. anda di beri pilihan ke-2 dengan lalu di laluan lain. ini laluan saya. faham? tak juga? tak pa la. ini adalah kes-kes nak kena masuk kelas pemulihan kembali. saya maafkan T_____T.

ada banyak cerita tertangguh. tapi sebagai menunaikan janji. apa? izan ingat pada janji weyh. eh,mesti la. kalau lembu berpegang pada tali,manusia pon berpegang pada tali. macam parents yang ikat tangan anak-anak dengan tali supaya tak terlepas ke tangan sang durjana di luar sana. tapi rasa macam kesian plak kan. nak buat macam mana,setiap parents ada cara tersendiri untuk megelakkan kejadian tidak diigini berlaku kepada anak-anak mereka. kembali kepada manusia tadi. manusia berpegang pada janji. janji aku last-last-last entry nak post pasal hadiah yuni kan. so this is the hadiah. taraaaaaaa...

yuni bagi i bekas kasih sayang. hahaha...bukan-bukan. bekas air dengan penuh rasa kasih sayang. siap ada tulisan nama NORIZAN lagi. sapa nak? di sini aku akan lampirkan tips-tips mendapatkan bekas air dengan mudah bersiap nama anda di botol.

bahan-bahan.

1. motorsikal
2. diri anda
3. pembonceng mototrsikal a.k.a si pencampak
4. muka kasihan
5. botol air baru

langkah-langkah ini harus dibuat mengikut urutan. jangan salahkan saya sekiranya taktik anda tak menjadi kerana tidak mengikut urutan dengan betul.
1. sila minta kawan baik anda naik motorsikal bersama anda ke kelas pagi dan minta beliau pegang bekas air anda time anda tengah bawa motorsikal.
2. lepas tu minta kawan yang memegang bekas air tersebut campakkan bekas air anda ke tepi jalan macam _____ buat.
3. lepas tu buat muka kesian sebab botol air baru anda telah dicampak ke bahu jalan.
4. cuba cari selepas kelas bersama dengan si pencampak botol air dengan tertungungging-tungging macam nenek tua.
5. if tak ada bekas air tersebut,lakukan begini ;
"its ok la,bekas air murah ja pon" lalu si pencampak bekas air akan berkata "nanti aku ganti yang baru eh"

yeay! thanks yuni. ops,kantoi plak siapa si pencampak bekas air dengan tak sengaja. hahaha

p/s: lepas ni akan ada entry bergambar bersama mr.izan. beliau izinkan ;)




3 comments :

leave me some words ;)