Followers

Monday, February 08, 2010

ily yuni


kalau kau beri aku pilihan,aku rela pilih kau walau aku ada banyak pilihan lain.
kalau diberi aku peluang untuk memilih yang lebih baik,aku lebih rela pilih kau.
kalau dibariskan aku dengan sepuluh lagi pilihan yang aku sendiri mampu untuk pilih,tetap kau yang dipilih.
dan kalau kau terpaksa memilih antara yang banyak,aku berharap agar kau memilih aku.

to: nurul ayuni binti ibrahim
from: always sentap friend,izan.

lihat,izan sekarang sudah pandai main ayat memilih,dipilih,pilihan dan pilih. tu la guna belajar topik kata dasar dan penggunaan imbuhan yang betul time darjah satu dulu. kena la praktikan selalu. sebab orang selalu kata "practice make perfect".

sorry for being late to posting an entry about yuni birthday. sebelum apa-apa. HAPPY BIRTHDAY kepada NURUL AYUNI BINTI IBRAHIM.

sebagai satu kenangan aku di hari tua nanti mari kita refresh macam mana aku boleh kenal yuni. it is start from MMP (minggu mesra pelajar). aku rasa yuni perasan muka aku time aku kena basuh kaw-kaw sebab pakai kasut tak ikut spesifikasi yang di tetapkan. alah,bukan nya salah pon aku rasa kalau aku pakai kasut vincci yang jenis terbuka kat depan tu. sebab aku nampak ada ja orang lain yang pakai selipar masuk DECTAR. biasa la izan,muka nak minta penampar macam muka kau memang selalu kena panggil ke depan.


for the first time aku perasan yuni, dia dengan hayyan. cakap ada ala-ala siam sikit but tak terlalu keterengganuan. hahaha..aku tak tahu yang dia dari terengganu kalau dia tak bagitau. yuni adalah satu-satu nya orang terengganu yang aku kenal yang mana dia boleh masuk dengan orang yang dari mana-mana negeri pon. sebab tu aku kata yang dia tak macam orang terengganu kalau dia tak bagitaw. silap-silap aku kata ko orang siam yuni. hik hik hik. ok-ok aku gurau ja.

tau kan yuni yang mana satu? hik hik hik

semakin rapat bila ke kelas bersama. ke pusan menghabiskan duit bersama,ke library study bersama,mengajar aku statistik sampai aku rasa macam ooo,macam ni statistik rupanya dan paling diingati tika menyelamatkan una masa dia jatuh tangga kena kejar dengan monyet. ko ingat tak yuni? macam mana kita tahan kancil tak nak berenti,tahan myvi tak nak berenti,tahan viva pon sama. sekali tahan BMW baru nak berenti. lihat,bertapa hot nya kita yuni sampai BMW ja yang layak untuk di tahan oleh kita. hahaha

dengan setiap aktiviti yang ko join,ko tak pernah lupakan kitorang. masukkan nama kitorang dalam list ajk mana-mana program. kalau tak, dah kena tendang kolej dah aku ni. teman aku pi makan walau pon ko dah makan. teman aku jog walaupon ko penat. teman aku jumpa skandal. adeh,tiba-tiba nak teriak tak berlagu. teman shopping tak payah cerita la. dengan ko pinjam kan telinga time mengadu domba pasal cerita-cerita yang tak da kena mengena dengan ko. yuni,nak tisu sehelai,aku dah tak mampu nak tahan ni. sob sob sob.


nurul ayuni binti ibrahim...
thanks for being my friend selama nak dekat 2 tahun ni. kalau ada pengalaman-pengalaman yang nak aku cerita kan pada anak cucu nanti,nama kau akan jadi yang teratas dalam jumlah penggunaan ketika penceritaan tersebut. once again,HAPPY BIRTHDAY DEAR! ;)

p/s: sorry sebab mampu bagi tart telur je dear.




1 comment :

leave me some words ;)