Followers

Friday, June 18, 2010

hik hik hik

selamat berjumpa lagi di pagi jumaat ini ;)) hahahaha, cis, terasa macam first time pula menaip entry di pagi hari. selalu taip malam-malam then auto publish sahaja. apa? ini rupanya kerja izan. menipu kami semua dengan entry di pagi hari. kami ingat izan seorang yang bangun pagi-pagi semata-mata mahu mentaip entry. then baru tidur kembali. tidak! anda semua tertipu. entry-entry tersebut telah saya karangkraf kan malam sebelum entry di buka untuk tontonan ramai. HAHAHAHA. tapi pagi ni betul, betul-betul saya mentaip entry di pagi hari. lagu yang berkumandang di radio hot fm pagi ini adalah...erk, sorry saya tak buka radio. HAHAHAHA. lihat, adakah kenyataan benar ini akan di curigai?

oh, kenapa saya asyik mentaip entry mengenai masak memasak sahaja kan sekarang. kerana saya suka makan, tapi duit tak ada. T____T. oleh kerana JPA tidak memberikan sebarang duit belanja di sem pendek, maka saya dan kawan-kawan muhibah terpaksa masak untuk meneruskan kehidupan di bumi UKM ini. blah la izan, cakap macam tak da duit sangat yang kau keluar berjalan-jalan bagai orang kaya itu apa? hahahaha. itu alan belanja. lain kira. nafkah okey.

sebenarnya cukup sahaja duit HJ SALLEH bekalkan kepada aku, cuma terasa macam nak main masak-masak dengan atie and yona. sambil berjimat boleh tunjuk bakat. eh, semacam pernah dengar bukan? anggaplah ini kali pertama anda mendengar pepatah ini. saya bukan seorang yang suka copy paste entry then publish banyak kali. erk? apakah! nak kena ini budak!

oh, sebelum terlambat. SELAMAT PAGI KAWAN-KAWAN ;))

dan saya mohon maaf kerana tak sempat nak apa? apa istilah yang selalu digunakan itu...ala, blogwalking.. lagi? blogjumping... lagi-lagi... blogjogging? ha..yang tu. tak buat dah sekarang. sebab saya hanya membaca dengan penuh teliti untuk satu-satu word dalam sesetengah blog dan terus berlalu pergi. mungkin boleh buat istilah baru, BLOGFLYING... kah kah kah. tak lawak pon.

dan sebelum saya berlalu pergi seperti biasa selepas menaip entry. saya sampaikan salam muhibah 1 MALAYSIA. erk, sebenarnya nak masukkan gambar. sebab lembab al buaya. merajuk dan terus berjalan ke bilik air untuk basuh muka.

p/s : selamat hari bapa. akan di susuli dengan entry nanti ;))

with❤:izan®

3 comments :

leave me some words ;)