Followers

Thursday, June 03, 2010

jumaat penghulu segala hari

esok jumaat. penghulu segala hari. dan esok result keluar. kalau lepas esok tiada entry baru yang keluar anggap lah aku telah dikeluarkan dari UKM. T___T. hahaha. esok i nak balik rumah. siapa mahu ikot? sila kan lah. tapi naik komuter je la. tikert bayar sendiri ok. oh isha. wait for mak su ya. sudah long time tidak bermain tarik-tarik pipi sama kamu. baru 2minggu kau bilang "long time". eh mestilah,kalau 2 bulan akan kebunyian "long long and long time".

kerana sekarang aku berada dalam short sem yang sangat pendek. kuliah yang sepatut nya berjalan selama 14 minggu dan mempunyai 14 pertemuan untuk satu subjek telah di-short-kan menjadi 7 minggu. ini adalah bermaksud,1 minggu ada 2 kali pertemuan. pertemuan dan perpisah adalah ketentuan TUHAN. oleh itu hanya tinggal lagi 3minggu untuk menghabiskan sem pendek yang memendekkan nafas untuk bernafas di alam bumi yang fana ini.

kerja sejarah pemikiran : in progress
kerja etika : belum bersentuhan dengan aku. mahupon dari segi rohani atau jasmani nya
kerja keusahawanan : akan aku langsaikan malam ini.

sesungguhnya insan comel kalau tengah berusaha pasti membuahkan hasil kan. oleh itu mari bekerja. kerana orang yang bekerja akan diberi pahala. sambil bekerja kena la senyum. kerana senyum itu sedekah. kalau susah nak senyum. lihat wajah ini. anda pasti tersenyum senang hati ;)




with❤:izan®

9 comments :

  1. gud luck fer your result :)

    ReplyDelete
  2. esok result ke!

    good luck izan, aku doakan ko dok diam2 kat ukm tu haa =D

    ReplyDelete
  3. mmmg tersenyum melihat gmbr anda... =)

    ReplyDelete
  4. aty : jom ikot kak ijan balik ;)

    pija : thanks ;)

    corn helius : HAHAHAHA...kenapa tak gelak je terus ;) aw..malu i.

    ReplyDelete
  5. amalina : i tetap nak balik jugak hari ni. HAHAHAHA

    ReplyDelete

leave me some words ;)