Followers

Thursday, June 24, 2010

kami ke PD

cerita ini sudah lama. lama sudah, tapi tetap mahu cerita. kalau tak suka, jangan baca. selesai masalah kamu. apa ni izan, selalu mematahkan semangat orang-orang yang mahu membaca. eh, sebelum terlupa. khamis minggu lepas sepupu lelaki aku telefon minta no telefon acik aku. ok, kita kenalkan sepupu lelaki aku pula di dalam blog ini. nama beliau Ajo. bukan nama sebenar.HAHAHAHA. Ajo ni memang rapat dengan aku. selalu belanja aku makan-makan if jumpa kat kampung. sepatutnya aku panggil dia Abg Ajo. tapi sebabkan dah rapat macam kawan aku panggil dia Ajo je. lepas dia minta no telefon acik aku, kami berbual seketika. oh, terlupa. tujuan dia minta no telefon acik aku sebab ayah kepada Ajo, which is pak cik aku nak berbual dengan ayah aku. telefon rumah rosak ketika itu. ok, sambung semula. kami berbual seketika selama sejam setengah. it is normal when u talk with ajo, u just can't stop. ada ja point dia nak kenakan kita. HAHAHAHA

esok paginya tu, aku nampak status angah aku di facebook kata Ajo terlibat dalam eksiden motor. masyaALLAH... baru semalam aku berborak dengan dia. dan sekarang dia masih dalam keadaan koma di hospital penang. hanya malam jumaat tu sahaja aku sempat baca yassin. dan sekarang aku mula period. nanti aku sambung baca lagi ye Ajo. semoga kau cepat sedar. kau kena kuat, sekuat usikan kau yang mampu buat aku ketawa siang dan malam.

okey, back to cerita PD. kami ke sana sudah lama dahulu. aku bukan jenis yang suka ke mall sangat. ececece.. tapi bila time sale aku la paling gila. Alan tahu cara nak jimatkan belanja dia dari aku hentam dia makan di mana-mana restoran mahal, dan terpaksa melayan aku mencuci mata di dalam mall baik dia bawa aku ke tempat lain. dan, destinasi bajet yang di pilih ialah PD. ini pillihan aku. Alan hanya menuruti. malam sebelum ke PD gigih Alan minta aku masakkan nasi goreng tak cukup sifat yang hanya di masak dengan rice cooker. aku kata, kalau sempat aku masak. sebabnya aku ada hal pada pagi sebelum ke PD tu. hal apa, nanti aku ceritakan di lain entry.

sampai disana dah lewat. dalam jam 3 petang mungkin. bertolak dari UKM pon sesudah zuhur. dari asal nak berjalan-jalan sahaja sekali termasuk pameran akuatik pula. HAHAHAHA. nasib la u, dapat perempuan gigih nak buat semua benda ni memang banyak belanja ;)

sumpah,kalau ini la nasi goreng yang aku masak untuk Alan, dia ajak aku nikah terus! HAHAHAHA. ini nasi goreng berbuka puasa dengan Athiah dulu-dulu ;))

okey, ini nasi yang sebenar. usah kau lihat pada rupanya. tapi kau nilai lah pada rasanya. HAHAHAHA

seorang masuk RM 10. ni Alan bayar. aku hujung-hujung sem ni memang tak de duit. kerja nya kikis duit Alan bagi perabeh. HAHAHAHA

finding nemo! ;))

ikan kuning ;)) aku tak tahu la nama-nama ikan tak boleh makan ni. ikan yang boleh makan pon selalu je failed. hahahaha




sambungan selepas ini. ada yang makan hati. makan lah. aku nak makan McD ni. muahahahaha...cari pasal izan, cari....

with❤:izan®

4 comments :

leave me some words ;)