Followers

Monday, June 21, 2010

misi jawap exam cepat-cepat

keusahawanan : 8.30 pagi - 10.30 pagi.

masuk je dewan, meja aku depan sekali. tengah-tengah dan maknanya dekat dengan makcik-makcik yang kuat mengumpat time kitorang tengah exam. ada ja yang tak kena. habis satu dewan exam hari ni sapa yang pakai jeans dan selipar kena saman. HAHAHAHA. nasib la aku ni jenis orang kampung pergi exam. pakai baju kurung. tapi the makciks always talk about sandal aku yang nampak macam selipar. eh, ada tali okey kat belakang sandal saya. harap makcik-makcik ambil nota atau dalam bahasa penjajahnya take note! makcik-makcik jangan nak buat saya panas baran pagi-pagi dalam dewan yang sejuk tu boleh? dah la dengan tiba-tiba bulan nak datang singgah melekat dekat aku hari ni. habis moody satu bilik. bangun solat subuh tak nak tengok dulu. pakai main ambil je wudhuk terus solat. lepas tu baru terasa yang bulan datang tumpang. haish!

masa dalam dewan, aku jadi macam nak letak je kertas exam atas lantai dan jawap exam usahawan tadi dalam keadaan meniarap atas lantai. nasib la izan ini masih waras dan menjaga sifat-sifat kewanitaan beliau. aku tahan aje sakit bulan datang ini dengan gigih. ada la kot dalam 40 minit aku jawap then cau cin cau la kau exam. muka aku time tu kalau sapa-sapa nak celup buat air asam kompem sedap. masam sampai limau tengok aku pon dia mengaku kalah. dah la masam, pahit pula tu. nescafe langsung tak nak kawan dengan aku dah.

etika : 2.30 petang-4.20 petang

nasib perut amat bertolak ansur sedikit setelah aku memberi rehat selama 2 jam tidur yang nyenyak di bilik dan di belai-belai dengan minyak panas. baru kau tahu ya, kau ingat aku nak letak minyak sejuk? kirim salam la, sapa suruh cari pasal, kan dah aku tonyoh dengan minyak panas...

kesimpulannya, pakai tudung baru pergi exam dalam keadaan mood tak baik memang tak cun langsung! ;((

with❤:izan®

3 comments :

leave me some words ;)