Followers

Sunday, August 22, 2010

customize casing handphone (tempahan terbuka kepada semua)

sebenarnya aku agak busy dua tiga minggu ni. dengan nak hantar permohonan praktikal lagi. sebab sem depan aku dah nak pi praktikal. oleyh! praktikal  you alls. baru teringat minggu pertama kena orentasi dekat UKM. alih-alih dah nak abes dah kan 3 tahun aku kat UKM. oh, time. u gerak soooo fast la... dengan nak study untuk mid term exam aku lagi. selasa ni dah start exam dah. then berterusan la sampai raya. lepas raya sambung balik. tapi kenangkan kawan-kawan yang meminta. aku akan cuba.

eh, lupa plak. intro tak paham kan. sapa-sapa nak aku buatkan sarung handphone tu boleh tinggalkan saiz ukuran handphone anda pada kotak komen di sini. ukuran menggunakan pembaris sahaja. lebar, panjang dan tebal handphone. dan nyatakan warna yang korang nak. nanti if aku boleh buat aku komen balik dalam entry ini. kalau tak ramai yang mintak aku buatkan insyaALLAH aku boleh pos kat korang before raya. but, if ramai. aku tak janji bila. HAHAHA. aku perlukan masa untuk study. ini pon tak sentuh apa-apa lagi oh...

and harga adalah dalam rm15 sahaja. aku akan sertakan dengan handphone stripe. ala yang gantung dekat handphone tu. kira itu adalah hadiah dari aku. yang ni tak boleh customize. aku bagi ikut suka hati budi bicara aku eh. nak customize kena bayar lebih oh... HAHAHA...

OKEY, SUDAH. nanti aku update lagi benda-benda yang aku buat guna kain felt ni. dah berbisnes pula. angannya nak mengisi masa lapang je ;D

with❤:izan®

1 comment :

leave me some words ;)