Followers

Thursday, August 26, 2010

hanim hairudin casing phone

miss anem,
aku telah siapkan ko punya order. aku tayang dalam blog dulu eh. kalau tak suka cakap. kot nak tambah apa-apa lagi ke. HEHEHE. handphone stripe pelangi tu aku bagi FREE. sebagai tanda penghargaan kerana meletakkan kepercayaan yang tinggi kepada aku untuk sesuka hati design ko punya handphone pouch. eceh....

dan masih terbuka kepada 5 orang pelanggan untuk mendapatkan handphone stripe percuma dari saya. tapi anda tidak boleh minta nak yang macam mana. handphone pouch je boleh customize sesuka hati anda. handphone stripe yang percuma adalah mengikut sesuka hati saya. kalau nak ikut hati anda. SILA BAYAR..HAHAHA

dan ini adalah miss anem punya ,



tetapi ini pula bukan miss anem punya,


sudah lama tuan blog tidak jaja perkembangan diri bukan. lihat sajalah. makin puasa makin kembang pipi. bak kata pepatah "diriku kembang sekembang hati ku yang riang dan ria nak beraya" HAHAHA

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)