Followers

Tuesday, August 24, 2010

hair clip lagi ;D

hasil yang seterusnya. taraaaa...memperkenalkan hairclip atau dalam bahasa mudahnya sepit rambut. tapi kalau ko pakai tudung nak sepit mende kan? ala, aku tahu kompem korang cakap macam tu. apa lagi, sepit lah shawl anda! HAHAHA. 

yang ni aku cuba jaya je buat. cuba cuba dan cuba. akhirnya berjaya! hebat tak? pertama kali buat besar yang amat. dah dua kali buat. cukup-cukup besar duit syiling 50sen. tapi harga bukan lah 50sen. ko ingat gula-gula? hamboih! biasa tu nak minta murah aje. aku jual SEPASANG RM3 sahaja. boleh campur-campur nak kaler apa. jangan ko mintak kaler ngarut-ngarut dah la. mana plak aku nak cari kain nak buat. minta kaler yang masuk dek akal. ha! akal aku. bukan akal korang. ingat ya! akal aku..HAHAHAHA




with❤:izan®

4 comments :

leave me some words ;)