Followers

Wednesday, August 25, 2010

my anak buah punya kawan order





anak buah aku order guna sms  je. tulis nama kawan-kawan dia yang nak dalam sms lepas tu suruh aku pos secepat mungkin. HAHAHA. bagus betul anak-anak buah aku ni. kecik-kecik dah pandai. nanti mak su bagi duit raya lebih ok. ;D

aku ade exam OM pagi ni. malam tadi abg am ambil tembam nak pi tukar minyak hitam. sekarang aku tengah guna si gagah oren beliau. kalau jumpa aksi aku di jalanan seperti orang baru bawa motor sila elakkan diri anda dalam lingkungan 5 km dari kawasan motor oren bergerak. jika dia berhenti anda boleh dekat. ini di jamin selamat.oh,aku tengah exam sekarang..babai!

with❤:izan®

4 comments :

  1. Nak yang macam ini. Harganya, bulih runding kan?
    :)

    ReplyDelete
  2. to chik. boleh aje. anyting email me.
    izan_bumm89@yahoo.com

    ReplyDelete

leave me some words ;)