Followers

Thursday, August 19, 2010

special for...

entry kedua hari ini. berkala. bukan ditaip pada masa kejadian.

aku telah berusaha membaik pulih kepada yang lebih baik. tapi still macam tak pulih-pulih juga. its ok izan. baru kan, lama-lama mesti boleh! tapi ini adalah untuk kak ipar aku. rasanya dia nak macam ni kot. kalau tak suka boleh buat lain. apa ada hal. eceh, tetiba jadi ayat cam samseng sikit. HAHAHA. samseng taik kucing.

berusaha dan berusaha dan akhirnya ini lah hasil yang tak seberapa ------>


ops, sebelum terlupa. qistina bukan nama kak ipar aku. oh, gelemernya nama kak ipar aku. HAHAHA. qistina adalah nama anak kak ipar aku atau kata lain anak buah aku. yang mana satu qistina ni eh? almaklumlah anak buah berdozen ni memang susah nak ingat. here u are ------>

qistina humairah!

with❤:izan®

3 comments :

leave me some words ;)