Followers

Tuesday, June 12, 2012

Aisy naik buai.

Hai, Salam.

Kakak Esha dah ade adik. Nama adik Kakak Esha adalah Mohd Aisy Hadif. Okey, sila la lembutkan lidah korang kalau nak sebut nama anak buah aku yang ke 15 ni. Ha, 15 dah hoi. Gamaknya nak tunggu aku kahwin ni sempat la kakak-kakak dan abang-abang aku meningkatkan produktiviti pengeluaran anak mencapai 20 kot. Meramaikan umat nabi Muhammad s.a.w. Ape salah nye ye dak?

Aku rasa nak demam. Oleh itu sila memahami keadaan aku kiranya entry kali ni tidak begitu mentarik. Eceh, semacam lah kau pernah menaip entry yang menarik. Ini perempuan memang suka perasan. Harap maklumat sampai. Oleh kerana kakak aku yang mana aku panggil dia Mak Cik, eh, Acik. Telah habis pantang, lalu berlakulah kenduri naik buai untuk Aisy. Siap hade buai berhias bagai kau. Anak aku nanti, aku nak buai kat beranda ayah tu kau hias. HAHAHA

Masa kenduri ini adalah semasa aku belum bekerja. Last two week. Kerja pon baru nak masuk dua minggu kecoh la minah ni. Minah ni memang macam ni. Harap maklumat sampai lagi. So, aku dengan Acik telah hiaskan buai Aisy secantik mungkin seperti penghiasnya.

Dah la malas nak taip. Kepala berat, badan panas dan kaki sejuk. Semua seperti tanda nak demam. Bye.

Proudly present. Hasil tangan aku, mak and acik
Okey, ni hasil mak ayah dia la. HAHA
baik sangat aisy hari tu okey.


with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)