Followers

Thursday, June 14, 2012

Baru baik demam.

Hai, salam.

Maaflah. Eceh, nak maaf bagai kan. Baru baik demam. Selama tiga hari balik kerja je terus rasa seram-seram sejuk nak demam. Pastu mesej Alan.

Aku : Awak, saya sakit dada la bila telan air liur.
Alan : Sakit dada pula. Sian awak, asyik sakit je. 
Aku : Cuaca kot.
Alan : Minum air banyak-banyak.

Pergh, penuh simpati okey. Sampai rasa nak nanges. Aku ni ade perangai pelik sikit. Bila nak demam pastu ngadu-ngadu boleh rasa nak nanges. Tak kira la aku ngadu ngan sapa pon mesti rasa nak nanges kalau badan tak sihat. 

Pastu pagi tadi pergi kerja rasa macam tak larat sangat. Tunggu bos aku sampai ofis. Aku turun bawah beli air cap badak dengan cool fever. Naik atas, tengok bos dah ada. Bagitahu dia aku tak sihat. Terus kelam kabut dia nak cek suhu badan aku. Ingat aku tipu ke? HAHA. Pastu dia suruh aku balik. Sebab tengok aku melepek je kat meja. Taip listing rumah pon macam nak tak nak je.

Kat ofis sementara nak tunggu pukul 1 baru boleh balik sebab aku nak ambil half day je. Mesej Alan lagi. Kekonon nak mengada la kan.

Aku : Awak, tak larat..
Alan : Pergi klinik la baby. (pergh)

Terus nanges. HAHAHA.

Memang kuat menagis la aku ni. Nasib dapat boipren kaki layan. Dibuatnya Alan kaki bangku. Erk motif? Laki i pandai main bola okey. HAHA

with❤:izan®

2 comments :

  1. aaawwww.. so sweet.. nak ngadu kat alan jugak boleh tak???

    aku pun rasa2 nak demam ni..hehehhe

    ReplyDelete
  2. kalau alan layan ko terus aku rasa tak sweet. hahaha

    ReplyDelete

leave me some words ;)