Followers

Friday, June 15, 2012

Facial Clay Mask apa yang aku pakai?

Hai, salam.

Ek eleh minah ni. Muka tak licin pon sibuk nak cerita dia pakai mask apa. Al-maklumlah, sebab kulit i tak licin la i suka pakai mask. Walaupon kesan dia macam nampak tak nampak je kan. Tapi aku gigih juga nak pakai clay mask ni. Aku memang suka masuk guardian or watson or apa saja farmasi jalan-jalan kat bahagian mask belek-belek tengok apa brand baru. Apa benefit and apa yang best.

So far, selama 3 tahun aku suka pakai mask ni. Hanya FREEMAN yang aku suka. Warna ala-ala hijau gitu. Pastu bila pakai rasa sejuk je. Lepas mask tu kering and keras, boleh cuci dengan air suam. Lap-lap sikit dengan towel. Pergh kulit muka kau lepas tu rasa segar je. Sampai esok pagi kau rasa segar.

Selalunya aku pakai seminggu sekali je. Tapi kadang-kadang aku lupa juga. Terjadilah dalam sebulan tu sekali. HAHAHA. Biasalah aku kan manusia mana boleh lari dari buat kesilapan. Aku pakai Freeman Facial Clay Mask Avocado& Oatmeal.

Antara benefit yang korang akan dapat.
  1. Kecilkan pori.
  2. Lembab dan lembutkan kulit muka.


with❤:izan®

1 comment :

leave me some words ;)