Followers

Wednesday, July 24, 2013

Gambar Pre-Wed Alan+Izan from Laminar Pictures

Hai, salam.

Memang minggu-minggu terakhir sebelum menamatkan status bujang ni, sangatlah padatnya jadual hujung minggu aku dengan Alan. Siap buat planner minggu ni nak buat apa. Minggu depan apa lagi yang belum settle. 

Tapi sempat lagi la dua minggu lepas pergi fefeling retis jap kat atas bukit. HAHAHA

Kali ni kasi kongsi sikit gambar pre-wed aku dengan Alan.

Actually tak plan pon nak buat prewed. Sebab aku minta dengan Alan nak buat postwed. Baru boleh lagi fefeling romantik nak mamposssssssssss! Tapi memandang kan Mohd Ali from Laminar Pictures which is kawan Alan dengan aku nak kasi special price punya tahap memang special yang kau takkan dapat dari orang lain. Aku setuju je la.

Actually persetujuan bersama nak buat prewed ni sebab Apeng (Mohd Ali) iaitu photographer merangkap videographer kitorang masa akad nikah nanti yang bakal mengabadikan ungkapan "aku terima nikahnya" dengan stylo nak offer print photoframe tuk Alan and aku. So, kitorang decide untuk ambil gambar lain yang kasi cun-cun sikit selain guna gambar dekat Mabul.

Nah-nah. Tengok la gambar fefeling artis aku dengan Alan.





Gambar yang lain aku pon belum tengok. Jadi cukup lah takat empat keoing ni buat tatapan korang. Kalau nak dapatkan khidmat Laminar Pictures. Boleh search kat FB or klik je kat nama diorang tu. Aku dah siap-siap letak link. Aku paham manusia ni nak senang saja. Hik Hik Hik *aku pon sama*

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)