Followers

Tuesday, July 23, 2013

Wedding Progress Alan+Izan

Hai, salam.

Minggu lepas balik rumah trolak. Aku tanya-tanya la ayah. Kenapa ayah aku tak nak nikahkah aku sendiri. Pastu ayah cakap "ayah ni gemuruh kuat. Kang Alan relek je sekali. Yang nak bagi menikah ni lima emak kali". Oleh itu ayah aku serahkan pada tok kadi je la nanti. Aku ok je mana-mana pon. Janji mak ayah restu sudah. 

Wedding progress aku dah nak masuk stage 50%. Haha. Gila la baru 50%. Padahal bape hari je lagi ni. Tapi aku tak da la stress mana pon sebab aku tahu mak, ayah and adik beradik aku ada. Ape ada hal. Aku balik rumah time hari kenduri saja pon boleh. HAHAHA *mampos kena maki dengan ayah*

Untuk nikah.
  1. Kursus-Done
  2. Borang nikah-Done
  3. HIV Test-Done
  4. Tok kadi (Booking)-Done
Untuk majlis.
  1. Makanan by ayah aku and adik beradik, gotong royong ye-Done
  2. Lembu-Done
  3. Pelamin by emak aku-Done
  4. Baju Nikah Alan and aku-Done
  5. Veil Nikah-tinggal lagi beberapa biji manik je nak siap(sendiri)
  6. Baju sanding aku-Rabu lepas raya baru siap
  7. Baju sanding Alan-Tak diketahui bila nak siapnya.
  8. Door gift-Baru beli kotak. Isi belum masukkan. Isi pon tak de lagi. 
  9. Guest book-Belum buat
  10. Photographer masa majlis-Done
  11. Videographer-Done
  12. Makeup and inai-Done
  13. Hantaran-Done
  14. Baju adik beradik-Done
  15. Kad jemputan-Done. Untuk kawan-kawan banyak aku invite kat fb je. Sebab i is oder kad kawen sikit saja. Dalam 1000. 600 bagi ayah aku. Tu pon dia fotostat lagi. Katanya tak cukup. Lagi 200 Alan bagi ayah dia. Lagi 150 Alan bagi kawan dia and aku ambil 50 je bagi dekat kawan-kawan yang mana jauh-jauh sikit nak datang. Maaf la kalau ada yang tak dapat kad. I dah jemput kat FB kan? 
Dah la. Itu je yang aku ingat buat masa ni.

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)