Followers

Wednesday, September 25, 2013

Penangan CSS-Sampai sanggup bersengkang mata Bini orang ini.

Hai, 

Kalau korang perasan kan, tajuk entry aku sekarang semua nak letak Laki Bini la, Laki la, Bini la. Hik Hik Hik. Aku perasan je. Tapi yang aku paling perasan, kalau aku up cerita laki bini je berebut-berebut viewer blog ni. Suka eh aku cerita pasal Alan dalam ni? *terus rasa Alan lagi popular dari tuan bog*

Aku sekarang main satu game je dalam handphone tu. Game-game lain semua aku pandang sipi-sipi je. Kadang-kadang tak pandang langsung. Dalam jiwa raga aku sekarang ni Candy Crush Saga je. Aim bulan September adalah nak lepaskan level 147 yang shusyah gilew ittew. Stress I!

Masa kat office haritu,time aku ngah sibuk-sibuk buat kerja. Pastu Alan wsap aku.


Bertambah stress aku. Alan dah sampai mana-mana dia main CCS. aku je duk terkontang kanting level 147 ni ha!

Siapa ada tips nak lepaskan level ni tolonglahhhhh. Tolong diam! Aku nak usaha sendiri. *ambil handphone terus tungkus lumus main*

with❤:izan®

1 comment :

  1. haha..amy bukak je fb hubby tuk mintak tiket..bukak fb adik lg..hehe..skrg baru 117..stuck kat situ da lama da..huhu

    ReplyDelete

leave me some words ;)