Followers

Friday, September 06, 2013

Semenjak berkahwin semacam ke arah emak-emak sikit. Lama-lama jadi Bukit.

Hai,

Hari ni disebabkan tiada kerja sangat rajin la aku nak update lagi. Sepatutnya nak kena pergi Seri Iskandar , Ipoh hantar barang company. Jangan tanya aku kerja peon ke? Aah. Aku lah peon, akulah admin, akulah boss dikala boss tiada. Bekerja adalah sangat seronok begini. Kurang dosa umpatan di tempat kerja tapi bosan gila!

Jalan-jalan berwindow shopping di website-website yang best adalah sangat heaven. Website yang paling best untuk isteri-isteri baru kahwin macam aku adalah Lazada.com.my

Kau nampak tu bertapa sexy nya mesin jahit idaman ku. Nasib kau out of stock. Kalau tak memang aku dah goda Alan minta mesin jahit ni dengan alasan boleh la aku jahitkan kaki seluar kerja dia yang nak kena potong tu. HAHAHAHA

Tapi itu pon kalau kau jenis minat barang-barang rumah macam aku la. Dah ada beberapa benda aku aim dalam tu. Siap kau siap. Sebulan satu aku beli taruk dalam rumah. Kalau tak dapat aku usahakan sampai dapat. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit. 


Pagi tadi lepas hantar Alan pergi kerja aku tak tidur balik seperti sebelum-sebelum ni *kantoi*, Sebab mak mertua ada. Pastu rasa macam lapar gila! Terus rajin nak goreng megi. Megi kosong campak telur dengan kicap pastu kubis sikit. Terus rasa macam emak-emak sangat. Pagi-pagi bangun buat breakfast. HAHAHA. Selama aku kahwin ni, belum pernah Alan nak breakfast kat rumah. Paling tidak pon dia minta air panas je. Tu pon jarang sangat. Maybe sebab dia tahu aku nak tidur balik lepas hantar dia depan pintu. HAHAHA

Tapi sumpah, kalau Alan nak makan pagi memang aku buatkan. *angkat tangan gaya sumpah*

Semalam berborak dengan mak. Ngadu-ngadu sikit perihal menjadi isteri. Mak balas senang je.
"Nak syurga tak? Kalau nak sabar dan taat pada suami. Nanti boleh jadi isteri Alan sampai Syurga"

Sentap anak bongsu ini. Terus sebak masuk toilet ofis esak-esak sikit. HAHAHA

Sangat senang mood ni nak swing sekarang. Biasalah, I kan anak manjaaaaaaaaaa. Haruslah mengada-ngada.

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)