Followers

Monday, November 11, 2013

Dapat tengok wayang-Lakiku yang prihatin.

Hai,

Isnin kan? Tok sah ko nak moody-moody sangat. Kejap je karang dah Jumaat. *padahal diri ni yang nak moody* Sabtu hari tu aku ajak Alan jalan-jalan kat paradigm mall. Nak beli bahan nak buat hantaran Aton. Lepas tu pergi Jakel kejap. *kejap sampai masuk cerah keluar gelap*

Dah masuk Jakel paham-paham je la *orang laki takkan pernah paham part ni*. Sampai Shah Alam dah kul 6 petang dah. Alan suruh solat dulu kat Petronas tepi Jakel tu. Kul 6.30 baru start pilih-pilih kain semua. Sekali nak keluar aku pandang muka Alan. "eh, dah gelapppppp" Hahaha. Tak payah nak eh-eh la. Pastu tiba-tiba je Alan ajak tengok wayang.

Aku dengan muka terkejut ni *buat-buat je terkejut* 

"kenapa tiba-tiba nak tengok wayang?"

"Eleh, awak tu karang cakap dah lama tak tengok wayang la hape la"

HAHAHAHA. Alan mengantoikan dirinya membaca blog aku. *sebenarmya tahu je dia baca, cuma dia tak pernah mengaku* Sebab aku mana pernah cakap depan-depan Alan yang kitorang dah lama tak tengok wayang. Ye la, bukan nak sangat pon tengok wayang. Sebab dekat rumah pakej Astro Alan amek pon dah penuh siaran siang malam pagi petang. Sampai tak tertengok pon ada. Tapi kalau Alan dah hajak I is ok je. Mihmihmih

Singgah solat maghrib jap kat petronas lepas tu terus can cin cau ke Alamanda menengok Thorrrrrrr... Masa Alan cakap nak tengok wayang tu aku dengan muka cover happy ni tanya-tanya sikit.

"Wayang pukul berapa?" *patut la lakiku pinjam hp aku, beli tiket online*

"10 malam"

"Kita terus pergi ke balik rumah dulu ni?"

"terus je la, kenapa?"

"Malam ni tak payah masak eh?"

Alan jeling-jeling paku dia tu aku paham dah. 

Yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. Coti! HAHAHA


Muka pen-isteri yang tanjat-tanjat sebab pen-laki ajak tengok wayang. 


Iklan jap. Bawal will coming soon at Imtinan Collection. Its Bawal Bebeh!

with❤:izan®

1 comment :

  1. tgk la wayang dulu izan slgi xde anak ni..bila ada anak nati mmg xde harapan la..wayang dgn anak je la..huhuhu..

    ReplyDelete

leave me some words ;)