Followers

Thursday, June 28, 2012

Adik Sayang Angah

Hai, Salam.

Maaf. Agenda berblog tidak menjadi prioriti buat aku sekarang. Kakak aku terlantar di hospital setelah menjalani pembedahan di kepala untuk membuang ketumbuhan pada bahagian otak. Aku jadi bingung untuk menulis apa yang tersirat di hati di sini. Terpandang wajah anak-anak angah hati aku jadi sebak. Aku kuatkan juga semangat untuk membakar semangat suami angah serta emak dan ayah.

Keadaan angah semakin kritikal. Hanya padaMu kami berserah. Aku hanya pohon doa dan bacaan yassen untuk angah agar Allah memberikan keajabanNya kepada angah.

Aku punya banyak rahsia, cerita dan kenangan dengan angah. Semuanya pada angah. Gagal exam aku adu pada angah, nak duit aku minta pada angah, menumpang kasih sayang juga pada angah kala cuti hujung minggu. Angah adalah kakak yang tak pernah lupa tarikh-tarikh penting buat family. Hari lahir aku merupakan hari yang amat penting buat angah. Call seawal jam 7 pagi dengan harapan menjadi insan pertama mengucapkan aku Selamat Ulang Tahun Adik. Kek akan angah buat sendiri untuk aku.

Aku tak mampu meneruskan entry ini. 

Aku mohon sekali lagi. Doakan semoga angah sihat semula.

with❤:izan®

4 comments :

  1. sabar ye kak.If Allah Brings You to It, He Will Bring You Through It. banyakkan doa .

    ReplyDelete
  2. be strong izan.. semoga angah cepat sembuh.. ni dugaan Allah terhadap hambaNya.. kuatkan semangat k

    ReplyDelete
  3. takziah.

    mintak tolong kak izan delete blog kak angah jugak. tak sanggup nak baca dah.

    ReplyDelete

leave me some words ;)